Akibat Kenyataan memakan diri, Raja Azmi kini bertudung

Iklan Here

Dulu, Raja Azmi ada membuat membuat kenyataan yang bertudung tu tak wajib sangat, bila ada majlis-majlisa agama je. Sekarang, Alhamdulillah, dia sudah memakai tudung sepenuhnya.


Selain itu, ada juga dia berkata di rancangan TV9 dengan mengatakan wanita tidak bertudung akan masuk Neraka. Tetapi kenyataan dia sendiri itu akhirnya memakan diri, dia pula yang insaf.
“Semasa saya buat kenyataan itu, saya tiba-tiba terfikir apa yang saya cakap itu betul atau tidak? Dan saya juga membuat sembahyang tahajud tiga hari tiga malam dan akhirnya saya mendapat jawapan serta terbuka hati untuk berhijab,” 

“Insya-Allah, niat saya untuk berhijab sehingga memakai kain kapan,” 

“Pakailah hijab kerana bila kita berhijab, kita akan dapat lebih banyak pahala,” kata Raja Azmi yang ditemui ketika temubual di h live! saluran Astro Awani-petikan mStar

Akibat Kenyataan memakan diri, Raja Azmi kini bertudung

0 Response to "Akibat Kenyataan memakan diri, Raja Azmi kini bertudung"

Post a Comment